Pachet complet al documentelor necesare contractarii:

Contract de finantare pentru executia proiectului (conform Deciziei ANCS nr. 9183 / 06.07.2012)
Plan de realizare al proiectului – Anexa II
Acord ferm de colaborare – Anexa III
Modalitati de plata – pentru Coordonator de proiect IMM sau intreprindere mare – Anexa IV

Deviz cadru – Anexa V
Esalonarea platilor – Anexa VI
Ajutor de stat – Anexa VII
In functie de tipul organizatiei, fiecare entitate coordonatoare/partenera intr-un proiect trebuie sa completeze urmatoarele declaratii:

Conventie avans – Anexa VIII
Declaratie pe propria raspundere a directorului de proiect – Anexa IX

 

Documentele necesare contractarii se vor transmite in forma tiparita, cu semnaturi in original, in doua exemplare, direct la sediul UEFISCDI sau prin posta la adresa: Strada Mendeleev nr. 21-25, sector 1 Bucuresti, in perioada 12 – 26 iulie 2012.

Totodata, aceste documente trebuie sa fie completate si on-line, prin accesul in pagina proprie a fiecarui director de proiect, pusa la dispozitia de catre Autoritatea Contractanta dupa data de 03 septembrie 2012.

Implementarea proiectelor poate incepe cu data de 02 iulie 2012. Unele proiecte pot demara ulterior acestei date, daca asa se precizeaza in propunerea de proiect.

 

Persoane de contact (UEFISCDI): aici

Str. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, cod 010362 Bucuresti
Tel: 021/ 302 38 50; Fax: 021/ 311 59 92