Pachet complet al documentelor necesare contractarii:
• Contract de finantare pentru executia proiectului (conform Deciziei ANCS nr. 9183 / 06.07.2012)
• Plan de realizare al proiectului – Anexa II
• Acord ferm de colaborare – Anexa III
• Modalitati de plata – pentru Coordonator de proiect IMM sau intreprindere mare – Anexa IV
• Deviz cadru – Anexa V
• Esalonarea platilor – Anexa VI
• Ajutor de stat – Anexa VII
In functie de tipul organizatiei, fiecare entitate coordonatoare/partenera intr-un proiect trebuie sa completeze urmatoarele declaratii:
• Conventie avans – Anexa VIII
• Declaratie pe propria raspundere a directorului de proiect – Anexa IX
Documentele necesare contractarii se vor transmite in forma tiparita, cu semnaturi in original, in doua exemplare, direct la sediul UEFISCDI sau prin posta la adresa: Strada Mendeleev nr. 21-25, sector 1 Bucuresti, in perioada 12 – 26 iulie 2012.
Totodata, aceste documente trebuie sa fie completate si on-line, prin accesul in pagina proprie a fiecarui director de proiect, pusa la dispozitia de catre Autoritatea Contractanta dupa data de 03 septembrie 2012.
Implementarea proiectelor poate incepe cu data de 02 iulie 2012. Unele proiecte pot demara ulterior acestei date, daca asa se precizeaza in propunerea de proiect.
Persoane de contact (UEFISCDI): aici