- Modificare Pachet de informatii (aprobat prin Decizia ANCS nr. 9201 / 01.08.2012). Modificarile pachetului se gasesc aici.
Documentele de depunere on-line nu s-au modificat.
– Cerere de finantare (se completeaza on-line in platforma www.uefiscdi-direct.ro, ce va fi disponibila incepand cu 15 martie 2012, se semneaza la finalizarea depunerii on-line, se scaneaza in format .pdf si se incarca in platforma)
- Beneficiari
– Anexa 7: Declaratie beneficiar*
– Anexa 8: Declaratie privind respectarea regulii de minimis*
– Anexa 9: Declaratie privind incadrarea in categoria IMM *
– Anexa 12: Planificarea Proiectului*
- Furnizori
– Anexa 10: Declaratie furnizor servicii *
* Aceste documente se completeaza, se semneaza, se scaneaza in format .pdf si se incarca in platforma de depunere on-line www.uefiscdi-direct.ro.
- Schema de AJUTOR DE MINIMIS pentru “Cecuri de Inovare” (aprobata prin Decizia ANCS nr. 9038/1.03.2012)
- Pachet de informatii (aprobat prin Decizia ANCS nr.9039/1.03.2012)
- Calendar
- Persoane de contact
Informatii utile:
Platforma de depunere on-line a cererilor de finantare este disponibila la adresa: http://uefiscdi-direct.ro.
Ghidul pentru depunerea on-line a cererilor de finantare este disponibil aici
Depunerea proiectelor este continua pe perioada unui an calendaristic.
Evaluare se face in termen de 2 saptamani de la finalizarea completarii cererii de finantare.